Alla inlägg under december 2013

Av Lise-Lotte Gustafsson - 31 december 2013 15:56

Tittar in och önskar alla ett GOTT NYTT ÅR.
Hoppas alla får en härlig kväll men massa trevligt sällskap.
Själv ska jag umgås med mannen våra tre minsta troll och vofsen.

CARPEDIEM
Kramiz på er alla

Av Lise-Lotte Gustafsson - 30 december 2013 01:21

Sitter vid station med broder och hans flickvän. Inväntar deras buss till Stockholm. Sen ska de vidare till Thailand och hem till henne. Känns lite vemodigt. Vet ju inte när man träffar minsta broder igen. Så nu sitter vi i bilen och väntar. Station är ju inte öppen och känner inte för att låta de stå 1 timme ute och frysa innan bussen kommer. Så nu bli det datakontakt som gäller.
Carpediem
Kramiz

??

Av Lise-Lotte Gustafsson - 28 december 2013 21:10

Av Lise-Lotte Gustafsson - 27 december 2013 11:11

Nu åkte omslaget och tejp bort. Tyckte det var i vägen nu. Halsen kändes tjock så tog bort det för jag trodde det berodde på det. Men inte. Är lite svullet under än men det ger sig säkert snart det med. Såret har läkt fint iaf och det är huvudsaken.
Carpediem
Kramiz

Av Lise-Lotte Gustafsson - 25 december 2013 16:22

Varit ute på en lång lång promenix med lilla vofse på ca 2 tim och skingrat tankarna lite. Ibland hamnar man i situationer som ger en otäcka känslor som man hade förr. Då bli allt bara ett stort kaos inom en. Känslor man lagt bakom sig och inte alls brytt sig om. Så det var skönt att vara ute i naturen och bara vara. Har ju en rolig lite vofse som gör alla möjliga trix. Hon är så underbar. Så nu är både hon och jag lite trötter allt.
Sen är det detta här med sjukdom och hormoner och kropp som ej är samspelta ännu. Tar sin lilla tid att bli hel igen. Så nu ska jag njuta med mina troll och gubbe.okey stora dottern med svärson som är hemma med. Ta en mys fika ska vi allt göra.
Caroediem
Kramiz

Jul

Av Lise-Lotte Gustafsson - 24 december 2013 13:43

Tänkte bara titta in och önska alla
en riktig God Jul. Ta och njut och koppla av. För det tänker jag göra med de mina.
Carpediem ??
Jul kramiz till er alla

Mys

Av Lise-Lotte Gustafsson - 23 december 2013 11:57

I förrgår var ingen bra dag alls. Ont och ömt. Så det var en liten tycka synd om mig själv dag.

Igår var vi och firade lite jul hos mamma. Vi syskon med familjer. Bara umgås och tjöta lite. Kira var med och träffade lilla Pricken för första gången. Blev möe bus så det var 2 utslagna hundar sen. Väl hemma så var det både vofse och jag som var trötta.

Så idag bli det inte många knop. Lite små fix bara att göra. Ska bara ta det som det kommer idag.
Bytte omslag på stygnen. Bli bättre men fast ömt och svullet och blåmärke fortfarande. Men det är bara 1 vecka sedan i dag. Vid denna tid förra måndagen låg jag på op. Och sov så gott. Orken byggs upp lite mer men det går sakta framåt. Allt tar sin tid ju sånt är livet.
Och ni Carpediem
Kramiz till er alla

Av Lise-Lotte Gustafsson - 21 december 2013 13:23

Denna jul blir vad det blir. Gjort knäck i förmiddags och nu mat på g. Barnen ska göra is choklad både ljus och vit. Deras lilla egen tid med varandra i dag. Sen in och bes. Bilen lite tur med tiden där idag. Fanns tider kvar sen kan jag köra den igen förhoppningsvis. Nopp nu ska jag glida vidare och ha en lugn och skön dag.
Carpediem
Kramiz

[Bild]

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards