Alla inlägg under februari 2015

Av Lise-Lotte Gustafsson - 12 februari 2015 13:18

jiipppiiii nu är allt igång igen. Tid till kirurgen i slutet av mars. Se vad det blir efter det besöket. Positivt hoppas jag iaf.
I dag tog man ledigt så helgen bli längre. Vara med barnen lite då de har sportlov.
Men de är som bortblåsta med kompisar. ? så det blir tvätt och städning en stund och en härlig skogs promenix med vofsen. Är så rogivande att vara i skogen.
Ha en toppen dag.
Va rädda om varandra
CARPEDIEM ???

Av Lise-Lotte Gustafsson - 11 februari 2015 11:39

ja nu är snart 1 vecka sen proverna togs och väntar på svar. Tycker inte om denna väntan. Känner av trycket men bara att försöka ta det lugnt.
Letar efter något större att flytta till med. Känner att det är lite trångbodd här nu. 3 barn 2 vuxna och katt och hund i en 3:a. Ringt på ett hus att hyra men det verkar som det kan ta tid innan man får svar från dem. De verkar vela mycket. Men hoppas att det går vägen iaf men hoppas iaf inte för mycket .
Fixa maten nu innan sista jobbkvällen för denna veckan. Ledig med barnen sen härligt.
Ha en toppen dag.
CARPEDIEM

Av Lise-Lotte Gustafsson - 6 februari 2015 12:38

Jaha då är det igång igen. Dumt gjort kanske av mig men ville ju bara ha ett år lugnt. Var hos läkaren i går om struman som de upptäckte när jag opererades för phpt. Verkade inte speciellt akut då de berättade för mig.
Sen i min enfald trodde jag de skulle remittera tillbaka till vc men inte.
Så nu är man inne i svängen med allt vad prover heter. Blodtrycket var visst inte det bästa heller alldeles för högt. Ops bäst att ta det lite lugnt ett tag fram tills alla provsvaren kommer. Tömde mig på hela 6 rör. Jaja bli nog bra men bli lite orolig allt pga blodtrycket vet ju inte vad det innebär precis . Men som sagt kan bara vänta och se.

Ha det gott
CARPEDIEM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards