Direktlänk till inlägg 5 april 2014

.........

Av Lise-Lotte Gustafsson - 5 april 2014 19:05

Japp då har man börjat med 2 skift då. Saknar natten faktiskt men 

hellre 2 skift och jobb än arbetslös.   

 

Inte hört något om proverna de tog på återbesöket. Tycker jag borde fått

något svar nu. Vet inte redit hur man ska tolka det. Halsen känns fortfarande gö

tjock. Vaknar ibland på nätterna av att jag har svårt att andas. Läst en del om struma

och även pratat med de som har.Medicin frågar de och jag bara inget som läkaren 

ens något om. Hm börjar fundera mer och mer. Ska  kolla upp lite om gluten 

Fick nämligen info att mina symtom kan vara oupptäckt gluten och att struma 

och gluten hör ihop.

 

Har ju inte blivit mycket piggare sen operationen och orken är inte så möe mer

med heller. Tycker att nu borde det har blivit bättre iaf. Tur att jag har lilla vofsen

så jag kommer ut på promenixer varje dag. Ca 8kg i uppgång i vikt efter operationen

Och då ska jag tillägga att jag inte äter mer än innan eller godis . Är ute och går varje dag och minst 5-10km . Men inte gått ner något alls. Börjar misströsta lite men men.

  Nepp nu är det slut på gnäll för nu.

CARPEDIEM

 

Kramiz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lise-Lotte Gustafsson - 25 maj 2016 08:09

Jaha då var man hos läkaren igår då. Bidde en sjukskrivning på ett par veckor till att börja med. Massa frågor han ställde och jag kunde inte neka till dem för de var ju mitt i prick hur jag kände och mådde. Allt tyder på utbrändhet säger han. Och he...

Av Lise-Lotte Gustafsson - 21 maj 2016 11:19

Aj där tog det stopp! 1 vecka nu med ingen ork alls och en kropp som inte vill något alls. Bara tung och värk. Tvinga mig ut med vofsen. Allt som gick som på räls innan bara försvann. En dotter som konfimeras i morgon och inget gjort än. Hur ska dett...

Av Lise-Lotte Gustafsson - 27 november 2015 15:49


Då det mindre trevliga över. Känner mig tömd på energi. Mycket känslor i omlopp den stund man säger farväl till en när och kär person. Mycket som kommer fram just i den stunden då man är i kyrkan. Alla minnen som kommer just då. Mest oro var öv...

Av Lise-Lotte Gustafsson - 27 november 2015 07:46

Sitter och dricker mitt kaffe och magen är lite orolig. Ingen dag jag sett fram emot. Vi ska säga ett sista farväl till min älskade farbror pappsens storebror. Känns tungt i hjärtat. Tänker mest på min far idag då han blir helt själv utan något sy...

Av Lise-Lotte Gustafsson - 15 maj 2015 17:52

Då kom svar på prover de tog i struman då. Förlite vätska för att ge något svar. Åter om ett par månader för nytt ultraljud och nytt stick i halsen. Usch kändes ju inte skönt att göra sist. Ingen bedövning heller. Då blir det nya prover och ny väntan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards