Alla inlägg under april 2014

Av Lise-Lotte Gustafsson - 17 april 2014 19:17

Varför ger man löften och sen bara sviker. Lovar lovar och ljuger. Varför görs det. Fattar inte att detta mönster alltid upprepar sig hela tiden.
Jag försöker lita på folk sen får man reda på att dessa lögner finns igen.
Varför ska jag kämpa när allt rasar lika fort igen.
När ska detta sluta dessa lögner.
Tilliten var är den. Man ger uppmuntran och får annat tillbaka . Att ni inte fattar att det sårar mer och mer för varje gång och att tilliten kommer att försvinna och det är bra eller.
Försöker bygga en tillit men till vilken nytta? När den sviks om och om igen.
Varför är det bara från ett håll varför?
Man orkar inte hur länge som helst.
Men är det bara jag som ska kämpa och orka tro.
Eller man kanske ska skita i allt med men hur skulle det se ut då.
Kanske dax att växa upp och sluta med alla lögner.

Av Lise-Lotte Gustafsson - 5 april 2014 19:05

Japp då har man börjat med 2 skift då. Saknar natten faktiskt men 

hellre 2 skift och jobb än arbetslös.   

 

Inte hört något om proverna de tog på återbesöket. Tycker jag borde fått

något svar nu. Vet inte redit hur man ska tolka det. Halsen känns fortfarande gö

tjock. Vaknar ibland på nätterna av att jag har svårt att andas. Läst en del om struma

och även pratat med de som har.Medicin frågar de och jag bara inget som läkaren 

ens något om. Hm börjar fundera mer och mer. Ska  kolla upp lite om gluten 

Fick nämligen info att mina symtom kan vara oupptäckt gluten och att struma 

och gluten hör ihop.

 

Har ju inte blivit mycket piggare sen operationen och orken är inte så möe mer

med heller. Tycker att nu borde det har blivit bättre iaf. Tur att jag har lilla vofsen

så jag kommer ut på promenixer varje dag. Ca 8kg i uppgång i vikt efter operationen

Och då ska jag tillägga att jag inte äter mer än innan eller godis . Är ute och går varje dag och minst 5-10km . Men inte gått ner något alls. Börjar misströsta lite men men.

  Nepp nu är det slut på gnäll för nu.

CARPEDIEM

 

Kramiz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards